Corsi di gruppo

Tipo di offerta: Weekly program
Genere attività: Fitness
Discipline: Fintess courses
Giorno ed orari: Vedi calendario allegato

Descrizione:

Diversi corsi di gruppo organizzati presso il centro fitness Quality di Mendrisio:

calendario corsi quality2020-2021

Modalità di iscrizione e partecipazione

• Tutti gli utenti sono tenuti ad effettuare l'iscrizione e l'acquisto di un corso settimanale nel riquadro qui accanto.
  • Per acquistare più corsi settimanali utilizzare le opzioni per aggiunger i corsi dopo aver  cliccato nel riquadro accanto
  • I posti disponibili sono limitati a serata.
  •  Obbligatorio annucciarsi in anticipo alle lezioni contattando direttamente il "Centro Fitness Quality" (info@oltreilfitness.com, +41 91 646 38 36 - Paolo Medolago)

COVID-19

L'attività viene interrotta durante i seguenti periodi:

• Vacanze autunnali: dal 31 ottobre all'8 novembre 2020
  • Martedì 8 dicembre: Immacolata Concezione

____________________________________________________________________________________________________________________

Description:

Several fitness courses organized at the Quality fitness center in Mendrisio:

corsi di gruppo

How to register and participate

• All users are required to register and purchase a weekly course in the box opposite.
  • To purchase more weekly courses use the options to add courses after clicking in the box beside
  • Places available are limited to the evening.
  • It is compulsory to register in advance for the lessons by contacting the "Centro Fitness Quality" directly (info@oltreilfitness.com, +41 91 646 38 36 - Paolo Medolago)

COVID-19

USI constantly follows and adapts to the recommendations and indications of the federal and cantonal authorities and the coordinating body of Swiss universities, swissuniversities. From this page you can find up-to-date information on the regulations in force on the campuses and on the conduct of the fall semester.

The activity is interrupted during the following periods:

Autumn holidays: from 31 October to 8 November 2020
Tuesday 8 December: Immaculate Conception

Would you like to follow more than 1 course per week?
Add your courses to your week
Purtroppo la tua categoria di utente non può selezionare questa opzione.
2 courses per week. (The price indicated is to be added to the cost of the single course (40.- frs))
I want to follow 2 courses per week
Prezzi:
Studenti USI-SUPSI40.00 Fr.
Collaboratori, PhD o Alumni USI-SUPSI50.00 Fr.
Studenti università convenzionata o scuola superiore convenzionata40.00 Fr.
Collaboratori, Phd o Alumno di università convenzionata50.00 Fr.
I want to follow 3 courses per week. (The price indicated is to be added to the cost of the single course (40.- frs))
Prezzi:
Studenti USI-SUPSI80.00 Fr.
Collaboratori, PhD o Alumni USI-SUPSI100.00 Fr.
Studenti università convenzionata o scuola superiore convenzionata80.00 Fr.
Collaboratori, Phd o Alumno di università convenzionata100.00 Fr.
Luogo: Centro fitness Quality