+++ FIT

Fitness: Splash e Spa + Fit

Descrizione

L'abbonamento permette di accedere sia al centro fitness che al centro wellness. Vi è in oltre la possibilità di stipulare l'abbonamento "Ufficio": una sola tessera trasmissibile tra 4  collaboratori.

Abbonamento  annuale

• Studenti, PhD, collaboratori USI/SUPSI     CHF 1090

Abbonamento 9 mesi

• Studenti, PhD, collaboratori USI/SUPSI     CHF 790

Abbonamento 3 mesi

• Studenti, PhD, collaboratori USI/SUPSI     CHF 390

Modalità di sottoscrizione dell'abbonamento

L'abbonamento va acquistato direttamente presso il centro fitness Splash e Spa + Fit di Rivera.
Indispensabile la presentazione della tessera sport valida per studenti e collaboratori USI o la presentazione della carta mySUPSI con timbro sport valido per studenti e collaboratori SUPSI.

Per maggiori informazioni: www.splashespa.ch

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Description

The season ticket allow to access whether at the fitness or at the wellness centre. There is also the possibility to subscribe the season ticket “Ufficio”: one card for 4 collaborators (transmissible).

Annual season ticket

• Students, PhD and staff USI/SUPSI     CHF 1090

9 months season ticket

• Students, PhD and staff USI/SUPSI     CHF 790

3 months season ticket

• Students, PhD and staff USI/SUPSI     CHF 390

How to subscribe to the season ticket

The season ticket must be purchased directly at the Splash&Spa in Rivera.
Mandatory the presentation of the sports card valid for USI students and collaborators or the presentation of the mySUPSI card with sport stamp valid for SUPSI students and collaborators.

For further information: www.splashespa.ch