WKA

Arti marziali: WKA Wing Chun Switzerland

Centro di arti marziali che propone corsi di Wing Chun, disciplina cinese orientata sull'autodifesa, che consente di armonizzare mente e corpo e a livello di pratica marziale si possono raggiungere stabilità, potenza e velocità maggiori.

Abbonamento mensile

• Studenti PhD USI/SUPSI       CHF 40
  • Collaboratori USI/SUPSI        CHF 70

Abbonamento 3 mesi

• Studenti PhD USI/SUPSI       CHF 110

Non per collaboratori

Abbonamento 6 mesi

• Studenti PhD USI/SUPSI       CHF 200

Non per collaboratori

Prestazioni non valide per la categoria Alumni.

Modalità di sottoscrizione dell'abbonamento

L'abbonamento va acquistato direttamente presso il centro WKA Wing Chun Switzerland a Molino Nuovo.
Indispensabile la presentazione della tessera sport valida per studenti e collaboratori USI o la presentazione della carta mySUPSI con timbro sport valido per studenti e collaboratori SUPSI.

Per maggiori informazioni: http://www.findglocal.com/CH/Lugano/718376261582983/WKA---Wing-Chun-Kung-Fu---Switzerland

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Martial arts center and self-defense techniques offering courses of Wing Chun, which is a Chinese martial discipline oriented towards self-defense. It allows you to harmonize mind and body.

Monthly season ticket

• USI/SUPSI students and PhD            CHF 40
  • USI/SUPSI staff                                  CHF 70

3 season ticket

• USI/SUPSI students and PhD            CHF 110

Only  for students

6 seasons ticket

• USI/SUPSI students and PhD            CHF 200

Only for students

Agreements not valid for Alumni.

How to subscribe to the season ticket

The season ticket must be purchased directly at the WKA Wing Chun Switzerland in Molino Nuovo.
Mandatory the presentation of the sports card valid for USI students and collaborators or the presentation of the mySUPSI card with sport stamp valid for SUPSI students and collaborators.