giochi USI Sport

Abbonamento Giochi

Desideri partecipare ai nostri giochi senza dover acquistare l'intero abbonamento "Classi e giochi"? Allora scopri il pacchetto "Giochi" pensato per te!
Acquistando l'abbonamento "Games" potrai partecipare fino a Giugno 2023, a tutte le nostre attività considerate giochi.

Nello specifico, con questo pacchetto potrai frequentare illimitatamente tutti i seguenti giochi:

• Futsal
  • Pallacanestro
  • Calcio a 7
  • Arti Marziali (taijiquan, aikido, karate)
  • Volley
  • Badminton
  • Ping Pong

Prezzo:

• 40 CHF per studenti
  • 60 CHF per collaboratori e alumni

Modalità d'acquisto:
In assenza di un account MyWellness già utilizzato con il Servizio sport, ti chiediamo gentilmente di contattare telefonicamente il Servizio sport oppure di recarti presso lo sportello USI Sport (Campus EST, Settore D) per essere guidato nella procedura di creazione di un nuovo account.

Se sei già in possesso di un account MyWellness procedi pure all'acquisto seguendo una delle seguenti due seguenti modalità di acquisto.

Tramite App MyWellness
-    Accedi all’applicazione "MyWellness"
-    Scrolla e clicca su “Purchase individual activity or package of lessons”
-    Scegli il gioco desiderato prestando attenzione a selezionare la categoria corretta "Students" oppure "Collaborators"
-    Effettua nuovamente il login con le tue credenziali MyWellness
-    Procedi nell’acquisto della disciplina desiderata inserendo la tua carta di credito
-    Paga online tramite carta di credito
-    Una volta effettuato il pagamento avrai la possibilità di prenotare nel calendario delle classi le diverse attività.

Tramite sito Web
-    Accedi alla pagina: https://widgets.mywellness.com/shop/ac1902657
-    Scrolla e clicca su “Purchase individual activity or package of lessons”
-    Effettua nuovamente il login con le tue credenziali MyWellness
-    Paga online tramite carta di credito

Una volta effettuato l'acquisto, chi non dovesse essere in possesso di un Badge Smart che permetta di aprire le porte senza contatto (RFID), è pregato di contattare il Servizio sport.

-----------

Do you wish to participate in our games without having to buy the entire "Classes and Games" subscription? Then discover the "Games" package designed for you!
By purchasing the "Games" subscription you can participate until June 2023, in all our activities considered games.

Specifically, with this package you will be able to attend all of the following games unlimitedly:

• Futsal
  • Basketball
  • 7-a-side soccer
  • Martial arts (taijiquan, aikido, karate)
  • Volleyball
  • Badminton
  • Ping Pong

Price:

• 40 CHF for students
  • 60 CHF for collaborators and alumni

Method of purchase:
In the absence of a MyWellness account already used with the Sports Service, we kindly ask you to contact the Sports Service by phone or go to the USI Sport desk (EST Campus, Sector D) to be guided through the process of creating a new account.

If you already have a MyWellness account go ahead and make your purchase by following one of the following two purchase methods.

Via MyWellness App:
- Log in to the "MyWellness" app.
- Scroll down and click on "Purchase individual activity or package of lessons"
- Choose the desired game paying attention to select the correct category "Students" or "Collaborators"
- Log back in with your MyWellness credentials.
- Proceed to purchase the desired discipline by entering your credit card
- Pay online via credit card
- Once you have made the payment you will have the opportunity to book in the class calendar for the different activities.

Via Web site:
- Access the page: https://widgets.mywellness.com/shop/ac1902657
- Scroll down and click on "Purchase individual activity or package of lessons"
- Log back in with your MyWellness credentials.
- Proceed to purchase the desired discipline by entering your credit card
- Pay online via credit card

Once the purchase has been made, please contact Sports service for those who do not have a Smart Badge that allows contactless (RFID) door opening.