Pacchetti USI Sport

Carnet di ingressi - 10 lezioni

Scopri i nuovissimi "Carnet di ingressi" disponibili per i pacchetti "Wellness Package", "Dancing Classes" e "Calisthenics"
Acquistando uno dei pacchetti disponibili avrete accesso a 10 ingressi a scelta per tutte le attività incluse nello specifico pacchetto.

Al momento offriamo i seguenti 3 pacchetti:

• Wellness Package: include "Yoga e Pilates"
  • Dancing Classes: Include "Salsa principiante, Salsa intermedi, Bachata, Rock&Roll e Boogie Woogie principianti, Rock&Roll e Boogie Woogie intermedi, Tango argentino, balli caraibici"
  • Calisthenics: include "Calisthenics"

Prezzo:

• 30 CHF per studenti
  • 50 CHF per collaboratori e alumni

Condizioni di acquisto:
I 10 gettoni vengono scalati ad ogni singolo appuntamento prenotato. In caso di annullamento della lezione o disdetta secondo i termini di regolamento verrà reintegrata. Il carnet scade dopo un anno dall’acquisto e non sarà più possibile usufruire dei gettoni residui.

Modalità d'acquisto:
In assenza di un account MyWellness già utilizzato con il Servizio sport, ti chiediamo gentilmente di contattare telefonicamente il Servizio sport oppure di recarti presso lo sportello USI Sport (Campus EST, Settore D) per essere guidato nella procedura di creazione di un nuovo account.

Se sei già in possesso di un account MyWellness procedi pure all'acquisto seguendo una delle seguenti due seguenti modalità di acquisto.

Tramite App MyWellness
-    Accedi all’applicazione "MyWellness"
-    Scrolla e clicca su “Purchase individual activity or package of lessons”
-    Scegli il pacchetto desiderato prestando attenzione a selezionare la categoria corretta "Students" oppure "Collaborators"
-    Effettua nuovamente il login con le tue credenziali MyWellness
-    Procedi nell’acquisto della disciplina desiderata inserendo la tua carta di credito
-    Paga online tramite carta di credito
-    Una volta effettuato il pagamento avrai la possibilità di prenotare nel calendario delle classi le diverse attività.

Tramite sito Web
-    Accedi alla pagina: https://widgets.mywellness.com/shop/ac1902657
-    Scrolla e clicca su “Purchase individual activity or package of lessons”
-    Effettua nuovamente il login con le tue credenziali MyWellness
-    Paga online tramite carta di credito

Una volta effettuato l'acquisto, chi non dovesse essere in possesso di un Badge Smart che permetta di aprire le porte senza contatto (RFID), è pregato di contattare il Servizio sport.

--------------------------------

Check out the brand new "Carnet Ingressi" available for the "Wellness Package," "Dancing Classes" and "Calisthenics" packages.
By purchasing one of the available packages you will have access to 10 admissions of your choice for all the activities included in the specific package.

We currently offer the following 3 packages:

• Wellness package: includes "Yoga and Pilates"
  • Dance classes: includes "Salsa beginner, Salsa intermediate, Bachata, Rock&Roll and Boogie Woogie beginners, Rock&Roll and Boogie Woogie intermediate, Tango argentino, Caribbean dancing"
  • Calisthenics: includes "Calisthenics"

Price:

• 30 CHF for students
  • 50 CHF for employees and alumni

Terms of purchase:
The 10 tokens are deducted at each individual appointment booked. If the class is cancelled or cancelled according to the terms of the regulations it will be reinstated. The carnet expires after one year from the purchase and the remaining tokens can no longer be used.

Method of purchase:
If you do not have a MyWellness account already used with the Sports Service, we kindly ask you to contact the Sports Service by phone or go to the USI Sport desk (EST Campus, Sector D) to be guided through the process of creating a new account.

If you already have a MyWellness account, go ahead and make your purchase by following one of the following two purchase methods.

Via MyWellness App:
- Log in to the "MyWellness" app.
- Scroll down and click on "Purchase individual activity or package of lessons"
- Choose the desired package paying attention to select the correct category "Students" or "Collaborators"
- Log back in with your MyWellness credentials.
- Proceed to purchase the desired discipline by entering your credit card
- Pay online via credit card
- Once you have made the payment you will have the opportunity to book in the class calendar for the different activities.

Via Web site:
- Access the page: https://widgets.mywellness.com/shop/ac1902657
- Scroll down and click on "Purchase individual activity or package of lessons"
- Log back in with your MyWellness credentials.
- Proceed to purchase the desired discipline by entering your credit card
- Pay online via credit card

Once the purchase has been made, please contact Sports service for those who do not have a Smart Badge that allows contactless (RFID) door opening.